2014' de En Çok Tercih Edilen Abiye Trendleri !

13:36 by

Artık havalar iyice ısınmaya başlamışken ve deniz sezonuna da yavaş yavaş merhaba demeye hazırlanırken, vitrinlere, mağazalara, butiklere abiyeler çoktan yerini almaya başladı bile. 2014 abiye; her sezon olduğu gibi bu sezon da bizi cıvıl cıvıl, rengarenk, çeşit çeşit abiyeler bekliyor. Firmalar ve tasarımcılar bu sezon o kadar şahane abiye tasarımları yapmışlar ki, kadınlar sadece bir iki çeşitle pek de yetinmeyecek gibi. Bundan dolayı her gördüğünüz abiyeleri almaya çalışmayın çünkü, zaman geçtikçe ünlü tasarımcılardan daha parlak  kaliteli ve gösteriş harikası abiyeler tasarlanıyor. Benim size tavsiyem, abiye elbiselere merakınız varsa ve giymesini seviyorsanız kendinize özel abiyeler tasarlatın bu sizi heran daha fazla ön plana çıkaracaktır. Eğer ben kendime özel tasarım abiyeler tasarlatmak istemiyorum, ben kendiliğinden zaten tasarlanmış ve tasarım harikası olan abiyelri kullanmak istiyorum diyorsanız. Bunun içinde bir tavsiyem var. Her alışverişe gittiğinizde 2-3-4-5 abiye alıp da eve getirmeyin. Çünkü , abiyeler çok fazla tercih edilen kıyafet türlerindendir. Buda abiye elbiseleri daha çok üretilmeye ve daha çok yenilik yapmaya zorluyor. Bunun sonucu olarak da her geçen zaman yeni bir tasarım harikası abiyeler ortaya çıkıyor. Sizlerde alışverişlerinizde 1 er tane abiye elbise alın ve moda dan geri kalmayın, her zaman önplanda  olun !    BAND MODA


















0 yorum:

Yorum Gönder