LOGOLU TİŞÖRT

14:32 by


Bir kaç sezondur modanın konuşmasına tanık oluyoruz. Slogan içeren giyim parçaları ve aksesuarın liste başı olduğu sezonları geride bıraktık. 90'lı yılların etkisinin giderek arttığı 2014 ilkbahar/yaz sezonunda da moda konuşmaya devam ediyor. Bu sefer sloganlara ek olarak, tişörtlerde logoların öne çıktığı görüyoruz. Logo derken; ünlü markaların logoları, 90'lar temalı grafik baskılar ve kısa sloganları içeren bir tişört trendinin olduğunu belirtelim.

Alexander Wang'in "Parental Advisory" yazan tişörtü ve Sweatshirt'leri, Ashish'in Coca Cola logosu bulunan üstleri, Christopher Kane'in "Flower" Sweat'lerine ek olarak DKNY, Christian Dior, Kenzo, Moschino, Missoni ve daha bir çok ünlü tasarımcının kullandığı logolu parçalar bu trendin 2014 ilkbahar/yaz sezonunun en önemli trendlerinden biri olduğunun altını çiziyor.

Tişörtlerin tam ortasına konumlandırılmış büyük ve dikkat çekici logo trendi en çok markaların logolarıyla dikkat çekiyor. Marka logolu tişörtleri bulunan tasarımcılar arasında; YSL, Chanel ve Kenzo başı çekiyor. Ancak, tişört ve Sweat'lerinde marka logosu kullananlar sadece lüks tasarımcılar değil. Ulaşılabilir markalar da kendi logolarını dikkat çekici bir şekilde tişörtlere taşıyorlar. 90'ların en önemli parçalarından olan, dikkat çekici büyüklükte Adidas ve Nike logolarına sahip tişörtler de sokak modasında sık tercih ediliyor.

Sezonun logolu tişörtlerinde siyah ve beyaz rengin baskın olduğunu da söylemek gerekiyor. Beyaz üzerine siyah baskılı logolar ya da tam tersini görebilmek mümkün. Bu arada, geçtiğimiz yıllarda başlayan markalarla yapılan kelime oyunları da devam ediyor.  Henüz bu tarz bir tişört edinmediyseniz, 2014 ilkbahar/yaz sezonu böyle bir parçayı gardıroba eklemek için harika bir zaman!

0 yorum:

Yorum Gönder