Bir
kaç sezondur modanın konuşmasına tanık oluyoruz. Slogan içeren giyim
parçaları ve aksesuarın liste başı olduğu sezonları geride bıraktık.
90'lı yılların etkisinin giderek arttığı 2014 ilkbahar/yaz sezonunda da
moda konuşmaya devam ediyor. Bu sefer sloganlara ek olarak, tişörtlerde
logoların öne çıktığı görüyoruz. Logo derken; ünlü markaların logoları,
90'lar temalı grafik baskılar ve kısa sloganları içeren bir tişört
trendinin olduğunu belirtelim.
Alexander Wang'in "Parental Advisory" yazan
tişörtü ve Sweatshirt'leri, Ashish'in Coca Cola logosu bulunan üstleri,
Christopher Kane'in "Flower" Sweat'lerine ek olarak DKNY, Christian
Dior, Kenzo, Moschino, Missoni ve daha bir çok ünlü tasarımcının
kullandığı logolu parçalar bu trendin 2014 ilkbahar/yaz sezonunun en
önemli trendlerinden biri olduğunun altını çiziyor.
Tişörtlerin tam ortasına konumlandırılmış büyük ve
dikkat çekici logo trendi en çok markaların logolarıyla dikkat çekiyor.
Marka logolu tişörtleri bulunan tasarımcılar arasında; YSL, Chanel ve
Kenzo başı çekiyor. Ancak, tişört ve Sweat'lerinde marka logosu
kullananlar sadece lüks tasarımcılar değil. Ulaşılabilir markalar da
kendi logolarını dikkat çekici bir şekilde tişörtlere taşıyorlar.
90'ların en önemli parçalarından olan, dikkat çekici büyüklükte Adidas
ve Nike logolarına sahip tişörtler de sokak modasında sık tercih
ediliyor.
Sezonun logolu tişörtlerinde siyah ve beyaz rengin
baskın olduğunu da söylemek gerekiyor. Beyaz üzerine siyah baskılı
logolar ya da tam tersini görebilmek mümkün. Bu arada, geçtiğimiz
yıllarda başlayan markalarla yapılan kelime oyunları da devam ediyor.
Henüz bu tarz bir tişört edinmediyseniz, 2014 ilkbahar/yaz sezonu böyle
bir parçayı gardıroba eklemek için harika bir zaman!
0 yorum:
Yorum Gönder